Żyć z pasją i żyć pasją

W trakcie tworzenia

"Żyć z pasją i żyć pasją" - tak postanawiam rozpocząć tego bloga, gdyż ma on być poświęcony moim pasjom, których jest wiele, a dla których wciąż brakuje mi czasu. Mam nadzieję, że blog zmotywuje mnie do działania i do robienia tego, co kocham. 
Studiuję, gotuję, projektuję - to w skrócie ja. A coś więcej?
Jestem studentką germanistyki (wiem, nie brzmi to pasjonująco), ale języki to tylko jedno z moich zainteresowań. Projektuję biżuterię i właśnie w ten sposób pracuję. Znam różne techniki, jednak od jakiegoś czasu namiętnie tworzę bransoletki i naszyjniki metodą koralikowo-szydełkową.
Poza tym kocham fotografię, która towarzyszy mi od zawsze. Sama fotografuję, ale często też pomagam w sesjach mojemu ulubionemu fotografowi - Satyrowi.
Jakby tego było mało uwielbiam piec i gotować. Mam nadzieję, że na moim blogu znajdziecie wiele przepisów, które postanowicie wypróbować.
Ale to nie wszystko! Marzy mi się porządny kurs szycia, mam w planach naukę szydełkowania i robienia na drutach.
Jestem po prostu wielką miłośniczką wszelkiego rękodzieła i uwielbiam dzielić się moją pasją.
Mam nadzieję, że znajdziecie na moim blogu coś dla siebie.

Leave a Reply