Pasja - biżuteria


Pasja numer jeden - biżuteria!
Jak wiele kobiet jestem sroką, uwielbiam biżuterię, ozdoby, dodatki. Z jednej strony mam ten przywilej, że sama mogę wykonać coś, co idealnie odda mój charakter i jednocześnie będzie pasowało do mojego stroju. Z drugiej jednak, mając ogromny wybór materiałów i kolorów, często sama nie wiem, czego chcę.
Tę bransoletkę wykonałam z myślą o sobie, jednak jeszcze ani razu jej nie założyłam, zawsze odkładam ją z myślą, że może dam ją komuś jako prezent, może lepiej wystawić ją na sprzedaż...
Bransoletka ta wykonana została metodą haftu koralikowo-szydełkowego, który obecnie jest moją ulubioną techniką. A że uwielbiam dzielić się moim zamiłowaniem do tworzenia, planuję już niedługo wykonać bardzo czytelny i prosty tutorial tworzenia takich cudeniek :)
Jeśli natomiast chciałybyście sprawić sobie taką bransoletkę, zapraszam na http://artillo.pl/shop/lowyt.html

One Response so far.

  1. Kasia says:

    Mam to samo, nauczyłam się makramy z myślą o sobie, a póki co nosiłam tylko jedną swojego autorstwa :)

Leave a Reply