Beata

Kolejny post fotograficzny, ponieważ nie mam teraz możliwości na stworzenie czegoś nowego.
To zbiór zdjęć z sesji fotograficznej Beaty, moje fotograficzne początki. Nie wszystko wyszło tak, jak sobie zaplanowałyśmy, ale zabawy było zdecydowanie więcej, niż się spodziewałyśmy.
A że każda kobieta zmienną jest, Beata wystąpiła różnych odsłonach.

Zaczęło się spokojnie, kilka klasycznych portretów, jednak bardzo wyrazistych, bo i modelka jest postacią wyjątkowo wyrazistą.

Beata spokojna

Beata śpiąca

Po kilku chwilach prób świateł i min zaczęłyśmy się wygłupiać i efekty są następujące:

Otwórz oczy

Następnie postanowiłyśmy oddać książęcą naturę Beaty i tak oto powstały portrety księżniczki.



Bo w każdym z nas jest jeszcze trochę dziecka, a w Beacie wciąż tkwi mała księżniczka.

A na sam koniec jeszcze mała próba przeniesienia się w czasie do lat 20. XXw.


Była to moja pierwsza sesja w studio fotograficznym, a jej efekty mnie zaskoczyły. Wspaniała zabawa zaowocowała fotografiami, które już zawsze pozostaną mi bliskie i będą stanowiły wspomnienia beztroskich czasów studiów w Poznaniu.

2 Responses so far.

  1. Zgadza się, to Beata :) A już niedługo kilka zdjęć Satyra, więc zapraszam do śledzenia ;)

Leave a Reply